Rendhagyó tárlatvezetés 16 hangra
A Csíkszerda ebből az alkalomból összeállt 16 tagú énekegyüttese a hangok szárnyán kalauzolja el a látogatókat a Gyakran Ismételt Kérdések kiállítás tárgyai között.
A Csíkszerda ebből az alkalomból összeállt 16 tagú énekegyüttese a hangok szárnyán kalauzolja el a látogatókat a Gyakran Ismételt Kérdések kiállítás tárgyai között.
A kiállítás fókuszában a kortárs képzőművészethez kapcsolódó kérdések és kérdezéstechnikák állnak, különös hangsúlyt fektetve a kérdezés gyakorlatára, mint pedagógiai és művészetpedagógiai eszközre.
A kiállítás fókuszában a kortárs képzőművészethez kapcsolódó kérdések és kérdezéstechnikák állnak, különös hangsúlyt fektetve a kérdezés gyakorlatára, mint pedagógiai és művészetpedagógiai eszközre.
A Ludwig Múzeum – Kortárs Művészeti Múzeum új kiállítása a 2025-ben 25 éves jubileumát ünneplő, rangos Marcel Duchamp-díj nyerteseinek és jelöltjeinek szemszögéből kíván betekintést nyújtani a kortárs francia művészeti élet közelmúltjába.
A kiállítás fókuszában a kortárs képzőművészethez kapcsolódó kérdések és kérdezéstechnikák állnak, különös hangsúlyt fektetve a kérdezés gyakorlatára, mint pedagógiai és művészetpedagógiai eszközre.
A kiállítás fókuszában a kortárs képzőművészethez kapcsolódó kérdések és kérdezéstechnikák állnak, különös hangsúlyt fektetve a kérdezés gyakorlatára, mint pedagógiai és művészetpedagógiai eszközre.
A kérdésekből kiinduló módszertani kiállítás célja a befogadás segítése, éppen ezért a művek mellé, illetve a kiállítóterekbe mediális tárgyak, játékok, feladatok is kikerülnek. A mű mellett a falon ott található a válasz, amely alap esetben egy fedő lappal van eltakarva – így hagyva módot az önálló válaszadásra.
A sorozathoz négy fontos tudomány kiváló szakemberét hívtuk meg, hogy a művészetpedagógiához, a kortárs művészet pedagógiájához, egyáltalán a múzeumpedagógiához kapcsolódva beszélgessünk a kérdések, a kérdésfelvetések jelentőségéről.
A kiállítás fókuszában a kortárs képzőművészethez kapcsolódó kérdések és kérdezéstechnikák állnak, különös hangsúlyt fektetve a kérdezés gyakorlatára, mint pedagógiai és művészetpedagógiai eszközre.
A kiállítás fókuszában a kortárs képzőművészethez kapcsolódó kérdések és kérdezéstechnikák állnak, különös hangsúlyt fektetve a kérdezés gyakorlatára, mint pedagógiai és művészetpedagógiai eszközre.